بورصة الاسهم السعودية




استرجاع كلمة المرور المفقودة طلب كود تنشيط العضوية تنشيط العضوية أنظمة المنتدى
العودة   بورصة الاسهم السعودية > المنتدى الرئيسي > المنتـدى الترفيهـي
المنتـدى الترفيهـي   (طرائف اقتصادية وصور + سياحة وسفر + سيارات + الرياضة والشباب)



كده ................ انا زعلانه ؟

موضوع مغلق
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 20-07-2008, 06:42 PM   #1
معلومات العضو






ام روان المصريه111 غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 10
ام روان المصريه111 is on a distinguished road



افتراضي كده ................ انا زعلانه ؟

كتبت هذه المشاركه بتاريخ [ قديم 20-07-2008, 06:42 PM ]
عزيزي القارئ : تذكر أنْ ماتقرأُه يمثل وجهة نظر كاتبهِ فقط ، وتعوّد دائماً على إتخاذ قرارك بعد مزيد من التفكير والتحليل لما تقرأهُ

الاول :



وثانيا:
وحشتونى اوووووووى كلكوا
مع انكوا ما سالتوا عنى
بئا كده ولا فى فينك يالولو ولا عسى الغيبه تكون خير ولا اى حاجه خالص
انا زعلانه
بس مش مهم محدش بيزعل من احبابه واصحابه
:flower:

الا ياجماعه مفيش واحد يفتنلى عن اخر اخبار المنتدى ههههههههههههههههه






لحفظ الموضوع والإستفاده منه إستخدم هذا الرابط :
كده ................ انا زعلانه ؟
http://www.sahmy.com/t172647.html


 


قديم 20-07-2008, 07:20 PM   #2
معلومات العضو
شبيه سهمي

شخصية مهمه جدا






شبيه سهمي غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 20
شبيه سهمي is on a distinguished road



افتراضي

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اهلين وسهلين

يالولو ويا مرحباً بك في بيتك

اعذرينا يا اختي عن عدم السؤال

والمهم إنك بخير







 
قديم 20-07-2008, 08:26 PM   #3
معلومات العضو






ابن الشمال غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 971
ابن الشمال is a splendid one to beholdابن الشمال is a splendid one to beholdابن الشمال is a splendid one to beholdابن الشمال is a splendid one to beholdابن الشمال is a splendid one to beholdابن الشمال is a splendid one to beholdابن الشمال is a splendid one to beholdابن الشمال is a splendid one to behold



افتراضي

اهم شي انك بخير والحمد لله على السلامه

تحياتي







 
قديم 20-07-2008, 08:32 PM   #4
معلومات العضو
تعب قلبي

عضـــو متألــق

أخت الرجال بنت الكرام






تعب قلبي غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 18
تعب قلبي is on a distinguished road



افتراضي

هلا فيك لولو وعوده مباركه

وتوقعنا مسافره وتقضين الاجازه بمكان ماء

المهم انك بخير ورجعتي لنا بسلامه

هلابك اختي الولو منوووره








 
قديم 20-07-2008, 09:31 PM   #5
معلومات العضو






ام روان المصريه111 غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 10
ام روان المصريه111 is on a distinguished road



افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شبيه سهمي
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته


اهلين وسهلين

يالولو ويا مرحباً بك في بيتك

اعذرينا يا اختي عن عدم السؤال


والمهم إنك بخير
فيك الخير ياشبيه
وسباق للخير دائما
تحياتى لك







 
قديم 20-07-2008, 09:32 PM   #6
معلومات العضو






ام روان المصريه111 غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 10
ام روان المصريه111 is on a distinguished road



افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن الشمال
اهم شي انك بخير والحمد لله على السلامه



تحياتي
ربنا يخليك لينا يامشرفنا
وشكرا لك اوى







 
قديم 20-07-2008, 09:34 PM   #7
معلومات العضو






ام روان المصريه111 غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 10
ام روان المصريه111 is on a distinguished road



افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تعب قلبي
هلا فيك لولو وعوده مباركه

وتوقعنا مسافره وتقضين الاجازه بمكان ماء

المهم انك بخير ورجعتي لنا بسلامه

هلابك اختي الولو منوووره
اهلا تعب وحشينى انتى والبنات كلهم
فيك الخير ياتعب
بس هنسافر بعد اسبوع ان شاء الله لما اخوتى ينزلوابالسلامه







 
قديم 20-07-2008, 09:36 PM   #8
معلومات العضو
تعب قلبي

عضـــو متألــق

أخت الرجال بنت الكرام






تعب قلبي غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 18
تعب قلبي is on a distinguished road



افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المصريه111
اهلا تعب وحشينى انتى والبنات كلهم
فيك الخير ياتعب
بس هنسافر بعد اسبوع ان شاء الله لما اخوتى ينزلوابالسلامه
وانتي اكثر يالغاليه
وينزلو بسلامه ان شاءالله وراح تسافرون وين يالولو؟







 
قديم 20-07-2008, 09:40 PM   #9
معلومات العضو
ابو ريناد 33

عضـــو متألــق





ابو ريناد 33 غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 10
ابو ريناد 33 is on a distinguished road



افتراضي

اهلا وسهلا بيك اختي المصرية
حقيقه حقيقه وبجد كنا فاقدينك
بس قلنا اجازة وسفريات ومناسبات
ههههههههههههههههههه
بس نورتي المنتدى
اهلا وسهلا فيك








 
قديم 20-07-2008, 09:42 PM   #10
معلومات العضو






ام روان المصريه111 غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 10
ام روان المصريه111 is on a distinguished road



افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تعب قلبي
وانتي اكثر يالغاليه
وينزلو بسلامه ان شاءالله وراح تسافرون وين يالولو؟
السفر عامه بيكون داخل مصر لان اخواتى جميعا خارج مصر مبيصدئوا انهم يرجعوا بالسلامه
انا كالعاده مدمنه الاسكندريه والاقصر واسوان
لكن الباقى يحبوا المصايف
يله بجد تعالى وفجر بتيجى كمان شهر تقريبا ان شاء الله هتبئا صحبه نار هههههههههههههههه







 
قديم 20-07-2008, 09:42 PM   #11
معلومات العضو






ابو ريان 111 غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 10
ابو ريان 111 is on a distinguished road



افتراضي

المصريه 111

الحمد لله على السلامه








 
قديم 20-07-2008, 09:46 PM   #12
معلومات العضو






ام روان المصريه111 غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 10
ام روان المصريه111 is on a distinguished road



افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو ريناد 33
اهلا وسهلا بيك اختي المصرية
حقيقه حقيقه وبجد كنا فاقدينك
بس قلنا اجازة وسفريات ومناسبات
ههههههههههههههههههه
بس نورتي المنتدى
اهلا وسهلا فيك
اهلا بيك ابو ريناد ولا نقول اهلا بالعريس هههههههههههههههه
وحيات ربنا افتقدتكم جميعا بدون استثناء ووحشتونى اوى
فيك الخير يا ابو ريناد







 
قديم 20-07-2008, 09:48 PM   #13
معلومات العضو






ام روان المصريه111 غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 10
ام روان المصريه111 is on a distinguished road



افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو ريان 111
المصريه 111

الحمد لله على السلامه
الله يسلمك يا ابو ريان واحد واحد واحد 111
تعرف؟
بحب اوى المعرفات الى اخرها 111
متشكره اوى لك







 
قديم 20-07-2008, 09:54 PM   #14
معلومات العضو
بنت الحجــــاز

العضوية الذهبية

 
الصورة الرمزية بنت الحجــــاز
 





بنت الحجــــاز غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 20
بنت الحجــــاز is on a distinguished road



افتراضي

أهلا وسهلا ياقمر لك وحشة
نورتِ المنتدى








 
قديم 20-07-2008, 09:58 PM   #15
معلومات العضو






ام روان المصريه111 غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 10
ام روان المصريه111 is on a distinguished road



افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الحجــــاز
أهلا وسهلا ياقمر لك وحشة
نورتِ المنتدى
اهلا بيكى يا بنت الحجاز
انتى كمان وحشينى (صديقتى فى قسم المرأه) ههههههههههههههه
والمنتدى منور بيكم وشكرا لك اوى يابت الحجاز







 
قديم 20-07-2008, 10:08 PM   #16
معلومات العضو
تعب قلبي

عضـــو متألــق

أخت الرجال بنت الكرام






تعب قلبي غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 18
تعب قلبي is on a distinguished road



افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المصريه111
السفر عامه بيكون داخل مصر لان اخواتى جميعا خارج مصر مبيصدئوا انهم يرجعوا بالسلامه
انا كالعاده مدمنه الاسكندريه والاقصر واسوان
لكن الباقى يحبوا المصايف
يله بجد تعالى وفجر بتيجى كمان شهر تقريبا ان شاء الله هتبئا صحبه نار هههههههههههههههه
ماشاءالله الله يجمعكم على خير يالغلا ويسعدكم
وان شاءالله تكون اسعد اجازه
وتحياتي وسلامي لفجر يا لولو:flower:







 
قديم 20-07-2008, 10:11 PM   #17
معلومات العضو






ام روان المصريه111 غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 10
ام روان المصريه111 is on a distinguished road



افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تعب قلبي
ماشاءالله الله يجمعكم على خير يالغلا ويسعدكم
وان شاءالله تكون اسعد اجازه
وتحياتي وسلامي لفجر يا لولو:flower:
ربنا يسلمك من كل شر
سلامك اكيد بوصله لفجر ان شاء الله
:flower:







 
قديم 21-07-2008, 01:42 PM   #18
معلومات العضو
صغير ويلسع

العضوية الذهبية

التنديل
 
الصورة الرمزية صغير ويلسع
 






صغير ويلسع غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 24
صغير ويلسع is on a distinguished road



افتراضي

إحنا قلنا أهو غلاباويه وإنزاحت هاها وكمان هاها
هلا وغلا نورتي يا فاكهة المنتدى








 
قديم 21-07-2008, 02:50 PM   #19
معلومات العضو





رهايف غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 10
رهايف is on a distinguished road



افتراضي

هلا وغلا لولو نووووووووووووورتي المنتدى برجعتك


والحمدلله على السلامه,, اما قلة السؤال فصدقيني صار تواجدنا قليل ونادر مو مثل قبل بسبب ظروف الاجازه

لكن بجد بجد لك وحشه خيتوووو

اضغط على الصورة لعرضها كاملة.
اضغط على الصورة لعرضها كاملة.اضغط على الصورة لعرضها كاملة.







 
قديم 23-07-2008, 05:22 PM   #20
معلومات العضو






ام روان المصريه111 غير متواجد حالياً

أحصائية الترشيح

عدد النقاط : 10
ام روان المصريه111 is on a distinguished road



افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صغير ويلسع
إحنا قلنا أهو غلاباويه وإنزاحت هاها وكمان هاها
هلا وغلا نورتي يا فاكهة المنتدى
ايوه ده بعتبار المثل الى بيقول
ياداهيه خدى دى الداهيه
كده ياصغير







 
موضوع مغلق

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هيا شغلانه كلما تحسن السوق ارجفو المرجفون(اتحداكم) بائع الورد الأسهـــم السعـــوديــــه 5 09-08-2005 02:25 AM








الساعة الآن 03:59 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.